מי הוא Feede Le Grand ואיך הוא קשור להצלחתו של Nicky Romero ?

צוות האתר | 1.12.2013

שתפו את החברים

מי אתה  Feede Le Grand?

אין ספק שהדיג'יי Feede Le Grand הוא חלוץ של המוזיקה האלקטרונית של הזמן האחרון, כזה שיכול ליהנות מחופש יצירה שמתאים רק למוכשרים ביותר.

הוא נחשב על ידי אין ספור מעריצים ואומנים כאחד הדמויות שמגדירות הכי טוב את מוזיקה ההאוס של ימינו. ההשפעות של Feede Le Grand מורגשות בכל רחבי הנוף האלקטרוני כשכל יצירה ומקצב חדש שלו מקיפים אותנו באופן קבוע.

הלהיט "Put Your Hands Up For Detroit" שיצא בשנת 2006 הביא את הדיג'יי ההולנדי לתשומת הלב העולמית. הלהיט הכניס רוח חדשה לסצנה המנומנמת של אותו הזמן ויש כאלה שיכנו אותו בתור המציל החדש של תחום ההאוס. מהר מאוד התברר שיש לו כישרון מיוחד שישאיר אותו בתחום לעוד הרבה זמן ושהוא ממש לא יוצר של להיט אחד בלבד.

בין הלהיטים הנוספים שלו תוכלו למצוא את LetMe Think About It, Control Room, Sparks והרימיקס שלו לParadise– של להקת Coldplay. להיטים אלה ביססו אותו כאחד הכישרונות החזקים והמושמעים ביותר בסצנת המוזיקה האלקטרונית והכניסו אותו היישר למיינסטרים.

בשנת 2009 יצא אלבום הבכורה של Feede Le Grand "outpur". האלבום שוחרר ב64 מדינות שונות ברחבי העולם והיווה את יריית הפתיחה ליצירה של שנים רבות. בין שיתופי הפעולה של הדיג'יי עד כה ניתן למצוא את הזמרים מדונה, רוסי ווילאמס, will I am ואת להקת coldplay.

Feede Le Grand לא דואג רק לקריירה המוזיקלית שלו עצמו אלא מטפח גם כישרונות חדשים בתחום המוזיקה האלקטרונית תוך כדי שהוא מלווה אותם בתהליך ונותן להם דגשים שמגיעים מהניסיון המוזיקלי שצבר לאורך השנים. Nicky Romero הוא רק אחד מהדוגמאות שהצליח Feede Le Grand להכניס אל תוך המיינסטרים העולמי ונראה שהוא מתכוון להמשיך במגמה זו גם בעתיד.

Feede Le Grand ידוע באין ספור הופעות ענק מפוצצות ועוצרות נשימה על פני כל היבשות לעייני אלפי בני אדם בקהל.

דרך כל ההצלחה העולמית Feede Le Grand מיועד להגיע ולכבוש עוד הרבה שיאים עולמיים חדשים. ההתמקדות שלו היא פשוט ניגון וביצוע של שירים ולהיטים גדולים. המסירות והתשוקה שלו למוזיקה ולרחבת הריקודים ימשיכו לגרום לו להיות כל כך דומיננטי בסצנת המוזיקה האלקטרונית שהולכת ומתפתחת עוד ועוד.

האם נראה אותו כאן ב2014 ?
האם נראה אותו כאן ב2014 ?

הלהיט הגדול של Feede Le Grand "Put Your Hands Up For Detroit":

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם