התאומות Nervo (נרבו) בישראל?

צוות האתר | 7.11.2013

שתפו את החברים

קרדיט:בר מנור.

לצד השמועות שמורצות בארצנו לאחרונה, החליט מנהל מגזין ה-DJ שלנו להתמקד בתאומות המסתוריות שמשגעות את העולם, אך משום מה- לא מקבלות את ההערכה המתאימה להן בארץ הקודש.

Nervo ,ינחתו כאן ב2014 ?
,Nervo ינחתו כאן ב2014 ?

כבר שלוש שנים עברו מאז שגילנו על האחיות הללו שהן כבר לא רק "פנים יפות", לאחר שהוציאו את הטרק המשגע יחד עם קלי רוולנד, הידועה בתור השופטת היפיפייה והמוכשרת של "האקס פטור הבריטי",  והמפיק המוזיקאלי  המיתולוגי דיוויד גואטה, "when love takes over".

הן התחילו בתור דוגמניות מדהימות ובלונדיניות, ולאט לאט טיפסו ותפסו את מקומן בתור השגריריות של חברת האיפור הענקית "לוראל'", אבל מהר מאוד הבינו שהמקום שלהן הוא בכלל לא על עקבים דקים וגבוהים על מסלול ארוך ולבן, אלא על במה גבוהה ומתרוממת עם תותחי עשן ופלטות מסתובבות.

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/67449551" params="color=1e5fa4&auto_play=false&show_artwork=true" width="100%" height="166" iframe="true" /]

האחיות האוסטרליות, שמצאו את עצמן מתמודדות עם ההווה  והעתיד המזהיר בתור דוגמניות מפורסמות ומצליחות, לבין תשוקתן הגדולה ביותר מאז היותן קטנות, שזו כמובן כתיבת שירים, הלחנת טקסטים ומיקסינג של כל מיני טרקים, השקיעו את מירב המאמצים כדי להיות כוכבות אמיתיות בעולם ה-EDM.

ואיך לא- כמובן הצליח להן, לאחר ששיחררו מיטב מין הלהיטים המוכרים כיום:"When love takes over", "you make me feel like home" ששוחרר בעריכה מיוחדת יחד עם DJ הענק ניקי רומארו, וכמובן את ההמנון הבלתי נשכח מהשנים האחרונות של פסטיבל הענק טומארולנד "the way we see the world", טרק שהופק יחד עם אמן דגול על העמדה, Afrojack.
בין היתר, קיימו שיתופי פעולה נושאי להיטים עם steve aoki, Avicii, lamfo, chukie, nicky romero,וכמובן עוד זוג תאומים שהופיע בדרום לפני כ-שבועיים, dimitri vegas & like mike.

התאומות כיום מופיעות בפסטיבלים מין הגדולים שיש לעולם הEDM להציע: creamfields הלונדוני, tomorrowland הבלגי,ו- ULTRA האמריקאי.
כמו כן, שמם של האחיות מוזכר ברשימת ה-MAG המכילה את 100 האמנים המוכשרים ביותר, ומדרגת אותם בסדר שונה מדי שנה.
השנה, התאומות המסוגננות עלו כ-30 מקומות (!), עד למקום ה-16 המבוקש.

האם התאומות אכן יגיעו לישראל? חרף השמועות, עוד לא נשמעה הכרזה פורמאלית לנושא.

שם מלא:

טלפון סלולרי:

דואר אלקטרוני:







נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם