סיקור : Avicii – גני התערוכה ת"א | 05.09.13 ראש השנה

צוות האתר | 7.09.2013

שתפו את החברים

הפרוז'קטורים הצבעוניים האירו, המסך הגדול הפציץ בלוגואים גדולים של האחד והיחיד, הבאסים וההגברה המפלצתית הרעידו את המקום , וכך זה קרה, צעד אחר צעד: אלפי חוגגים השתוללו בגני התערוכה לכבוד השנה החדשה, יחד עם Avicii. סיקור שנכתב על ידי הכתב של מגה טיקטס, מתאר את הטירוף במילים.

יש כאלו שפתחו את השנה העברית החדשה בעזרת מפגש משפחתי וגרעיני רימונים מתוקים.
המטורפים שבנינו, הגיעו להופעה של Avicii.
הם לקחו חלק יחד עם עוד אלפים שנהנו מהצלילים של אחד מהמפיקים והתקליטנים הגדולים ביותר בסצנת electro dance  העולמית, כאן בארצנו הקטנה, ישראל.

בואו ניקח כמה דקות, להיזכר באחת מההופעות הגדולות ביותר שהיו בארץ.
נתחיל ממש מנקודת ההתחלה: המחוגים עומדים עכשיו על השעה 13:30 בצהריים.
תל אביב גועשת מהתרגשות, אנשים מכל קצוות הארץ (וכן, גם מהעולם), מילאו את הקופות שעתיים לפני ההופעה, על מנת להשיג את המקום הטוב ביותר עבור ההופעה הטובה ביותר.

חברת מגה טיקטס סיפקה להמוני אנשים שהגיעו להופעה, קופה מיוחדת שמיועדת אך ורק לקהל הלקוחות שלה, כך שאלו שרכשו מאיתנו כרטיס להופעה יהנו גם מזמן של פינוק בדוכני המזון והברים שהיו בכל פינה במתחם ההופעה.

לאט לאט, האנשים מתחילים להצטרף יחד לפאזל איכותי ומדהים של אנשים אנרגטיים מכל הסוגים.
אוסטרליים, אמריקאים, ישראליים, גברים צעירים שבאו לחגוג גיוס, משוחררים טריים, בנות מכל הגילאים, הכל מהכל.

הרמקולים מתחילים לתפוס תאוצה, חשמל מתחיל להתפזר באוויר.
על העמדה מנצח DJ  רועי לייבו הצעיר, שהצליח להרים את האווירה של ההופעה לשיאים חדשים כבר בהתחלה, בעזרת טכניקה מדהימה על הפלטות המסתובבות, ועם דואט מיוחד וספונטני עם נגן כינור חשמלי שיחד, יצרו טראנס מקורי על הבמה.

DJ  לייבו לקח הפסקה מין הסט על מנת לפנות מקום לחבר קרוב שהקפיץ את הקהל לא פחות: תומר מייזנר המופלא שהחליט להשתמש גם במקלות הקשה של תופים על מנת לייצר תחושה מקפיצה ומלהיבה. הצליח לילד.

בעוד שהDJ'S  מתרגשים מהאירוע ,יורדים ועולים מין הבמה בסדר מופתי, הקהל שותה ונהנה מדוכני מזון מושקעים, מהברים האלכוהוליים הענקיים  שהוצעו במתחם, ואיך לא- מההגברה שגרמה לכמעט כולנו, לאבד את הקולות לימים הקרובים.

וב21:00?…ב-21:00 הקסם האמיתי התחיל.
על הפלטות ניצב אחד, יחיד ומיוחד, ילד הפלא השוודי שבגללו אלפים התקבצו בערב חג שני בישראל בגני התערוכה, תל אביב.
Avicii עלה לסט מלא ומטורף של שעתיים ויותר,  שהיה מקצועי, מקפיץ ומחשמל, שהכיל בתוכו את כל הלהיטים הטובים ביותר שיצאו מיידיו המוכשרות אי פעם, בין המנוגנים:" "i could be the one, "Levels" ו "WAKE ME UP", שקיבלו ליווי של תותחי עשן וזיקוקים מדהימים שהיו מקובעים אל הבמה, בכל פעם שהdrop עלה.l

בנוסף אליהם, הצטרפו כמה וכמה שירים שיראו אור רק בעוד שישה ימים, שהאלבום החדש של Avicii, "True", ישתחרר.
בינהם: You Make Me"","Hey Brother","Dear Boy","Liar Liar",Heart Upon My Sleeve" ו "Hope There's Someone". הקהל שהיה באקסטזה ותחושת אופוריה עילאית, הופתע לשמוע את Avicii בסוף הסט, מדבר אל המיקרופון ואומר:"I love you tel aviv, happy new year Israel" בקול גדול ומאושר כאין כמו הוא.
הוא ירד במחיאות כפיים סוערות מהבמה, אך מה לעשות שאין אמן שיכול לעמוד בחמימות הישראלית, ומהר מאוד, לאור צעקות ה- " we want avicii "חזר להדרן מטורף עם שיר חדיש ומדהים שהצליח בהחלט להרקיד חזרה את כל האנשים שחיוכם ירד עקב הליכתו מהבמה.

לאחר סיום המופע האדיר של AVICII, שהשאיר לא מעט פיות פעורים והרבה מאוד בחורות צועקות, עלה לו DJ  רועי לייבו בשנית, על מנת לרסק טוטאלית את כל האנרגיות שנשארו בקהל עם סט עצבני של כל הלהיטים הטובים ביותר בזמן האחרון.

וכך, פתחו אלפי חוגגים ישראליים, את השנה החדשה, יחד עם מגה טיקטס ו Avicii.
כי אין דרך טובה יותר לפתוח את השנה העברית החדשה שמגיעה אלינו, מאשר הופעה של אחד מהאמנים הכי אהובים שיש בעולם.

תודה שהייתם איתנו, מגה טיקטס מאחלת לכם שנה טובה ומלאה בהפתעות והופעות מטורפות כמו זו!
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו שוב לחגיגה מטורפת של החיים הטובים, הפעם בדרום, עם טיאסטו, לייק מייק ודמטרי וגאס!

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם