טומורולנד מציגים: חבילות Global Journey חדשות

Nelly Weissfeld | 25.01.2020

שתפו את החברים

מכירת חבילות ה- Global Journey כבר כאן והשנה הן משודרגות במיוחד. 

למי שלא יודע, חבילות ה- Global Journey הן חבילות הכוללות כרטיס לפסטיבל, תחבורה והסעות. אופי כל חבילה הוא שונה מבחינת המדינה ממנה אתם טסים, סוג התחבורה הרצוי (רכבת\טיסה), וסוג השהייה בפסטיבל (אוהל\מלון וכו'). 

בשנה שעברה, כ-37,000 איש מכל רחבי העולם רכשו את אחת מהחבילות האלה והפכו אותה לחבילת הפסטיבלים הגדולה ביותר בעולם. 

השנה, ישנם מספר חידושים מעניינים בחבילות, למשל מבחינת אופציות לינה ובמיוחד למי שלא רוצה לישון באוהל – התווספו 3 מלונות קונספט חדשים שכל אחד מהם יעניק להם חוויה שונה ומרתקת – שינה בטבע, גן בוטני וגלריית אמנות. שדרוג נוסף השנה שלא היה קיים לפני כן הוא האפשרות לקנות חבילה מעיר אחת ולחזור מעיר אחרת (מצוין למי שמתכנן טיול באירופה בנוסף לפסטיבל). 

ומה עם המחיר? לא זול. חבילת גלובל ג'רני מהארץ הכוללת טיסות ומקום בקמפינג ללא אוהל מובנה תעלה לכם 1257 יורו (כ-5000 ₪). כפי שבטח כבר הבנתם, החבילות המובנות של טומורולנד אינן מיועדות לרייבר החסכן ותמיד תוכלו למצוא אופציות זולות בהרבה. 

ובמידה וחבילת טומורולנד אחת אינה מספיקה לכם, אז השנה תוכלו לקנות גם את Magical Year Pass הכוללת חבילת שבעה ימים בטומורולנד חורף, טומורולנד קיץ יחד עם אוהל מובנה, חבילה למועדון העל אושואיה באי המסיבות הספרדי הנצחי איביזה וואוצ'ר לקולקציית הביגוד של הפסטיבל – TML. החבילה הזו תעלה לכם לא מעט, שכן המחיר לאדם מתחיל מ – 3875 יורו ( כ-15,000 ₪). 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם