HARDWELL עושה עלייה: פותחים את דצמבר!

צוות האתר | 23.09.2013

שתפו את החברים

את ספטמבר פתחנו עם Avicii, את אוקטובר נחגוג יחד בדרום עם טיאסטו והאחים דימטרי וגאס ולייק מייק, אבל לא באמת חשבתם שנשכח מכם בדצמבר נכון? מגה טיקטס גאים להכריז: הוא חוזר, חם מתמיד וחמוש בהרבה להיטים חדשניים ומפציצים, Hardwell בהופעה ייחודית וחד פעמית בתל אביב!

פצצת האנרגיה ההולנדית של העולם האלקטרוני, הארדוואל האחד והיחיד, חוזר לאחר געגועים רבים לינואר האחרון, בו הפציץ את תל אביב בבאסים ומוזיקת אלקטרו דאנס שגרמה לאלפי אנשים לרקוד ולשתות איתנו, כאילו אין מחר הארדוואל שהכריז על תאריכים והופעות חדשות בטור שלו, ובינהם הזכיר גם את תל אביב, בירת המסיבות של ישראל,  חוזר אלינו ביום חמישי ה-19 בחודש דצמבר הקריר, בדיוק חודשיים לאחר הופעתו של טיאסטו והאחים בחוות היען. הארדוואל יגיע ארצה לאחר שהספיק להרעיד ולרגש עשרות אלפי אנשים במקסיקו סיטי, טומארולנד, מומבי וסינגפור, עם שלל מלהיטיו הגדולים ביותר, בינהם: spaceman, jump, Apollo, never say goodbye ועוד להיטים שהספיקו לכבוש ראשי מצעדים בכל אירופה!

הארדוואל הוא אותו רוברט ואן דה קורפוט ההולנדי, בן ה-25, שמשמש כDJ ומפיק מוזיקלי מהגדולים בעולם. עבודותיו כרוכות עם חלק מהשמות הגדולים ביותר בז'אנר הפופ והמוזיקה האלקטרונית המודרנית. היא זיכתה אותו במקום השישי בעשירייה הפותחת של רשימת 100 הטובים ביותר של מגזין ה DJS העולמי, מגזין MAG. כיום הארדוואל האגדי, שמתקדם בקצב מטורף בתחום הדאנס והאלקטרו, מחזיק בבעלותו חברת הקלטות בשם "Revealed Recordings", יותר ממליון וחצי אנשים שעוקבים אחריו בעמוד הפייסבוק האישי שלו, וכמעט מליון מינויים בחשבון היוטיוב שלו, שעוקבים אחרי הסרטונים והלהיטים שהוא מעלה לאוויר.

על מנת לרכוש כרטיס לאחת מהמסיבות הטובות ביותר שתחוו בסתיו 2013, אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו, ולקרוא את כל הפרטים, המחירים והדילים שתצטרכו על מנת לרכוש כרטיס להופעתו של הענק המוזיקלי, הארדוואל.

בואו ללחוץ בלייק לקבלת העדכונים מהעמוד הרשמי שלנו: https://www.facebook.com/Megatickets?fref=ts

בוידאו הבא תוכלו להצטרף אל הארדוואל כאשר הוא מכריז על התאריכים וההופעות החדשות שלו, לשארית החודשים הבאים:

הופעה של hardwell הארדוול כרטיסים
כרטיסים להופעה של הארדוול

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם